NATISNI POGOJE POSLOVANJA

 

POGOJI POSLOVANJA

 

Pogoji poslovanja spletne trgovine Okmal d.o.o. so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

INFORMACIJE O PODJETJU

Okmal, trgovina, storitve in proizvodnja d.o.o.
Celovška cesta 172, 1000 Ljubljana
ID za DDV: SI 85040622
TRR: SI56 3300 0001 0176 746

Smo davčni zavezanec.
Matična številka: 5729726000
Registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana
Številka registrskega vpisa: 1/22162/00

 

Kontakt: 

info@okmal.si

01 5133 480

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ:

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po prodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

CENE

Vse cene so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo As Sport Outlet kupcu omogočila odstop od nakupa ali pa ponudila drugo ustrezno rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo ob tem pa kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

* Cene v spletni trgovini se lahko razlikujejo od cen v naši fizični prodajalni na Celovški c. 172 v Ljubljani.

 

KORAKI NAKUPA:

Pogodba se sklene izključno v slovenskem jeziku.

Artikle lahko naročite kot registrirani ali neregistrirani uporabnik 24 ur na dan vse dni v tednu. Ko se odločite za nakup artikla in izberete njegovo opcijo, če je to mogoče, ga dodate v nakupovalno košarico s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. V košarico lahko dodajate poljubno število artiklov, prav tako tako jih lahko odstranite kadar želite. Ko vaša košarica vsebuje izbrane artikle kliknite na gumb »Na blagajno«.

 

  1. KORAK: PREGLED KOŠARICE

V prvem koraku se vam prikaže pregled košarice. Tukaj lahko ravno tako odstranite izdelke ali pa spreminjate njihovo količino. V kolikor želite izprazniti košarico kliknite na gumb »Izprazni košarico«. Če pa vas zanima še kakšen izdelek , se lahko vrnete nazaj v trgovino s klikom na gumb »Nazaj v trgovino«. K vsakem izdelku lahko dodate tudi opombo, ki je vidna kasneje ob obdelavi vašega naročila. Če ste prepričani v nakup artiklov, kliknete na gumb »Nadaljuj«.

 

  1. KORAK: IZBIRA NAČINA PLAČILA IN DOSTAVE

Na tem koraku izberete načine plačila in dostave.

  1. KORAK: PREGLED IN POTRDITEV NAROČILA​ 

V tem koraku imate pregled celotnega naročila z vsemi podatki o nakupu. Za nadaljevanje morate potrditi, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja, ki si jih lahko preberete s klikoma na povezavo. Po pregledu naročila za končno oddajo naročila kliknete na gumb »Potrdite nakup/naročilo z obveznostjo plačila« in s tem ste zaključili svoj nakup. Po oddanem naročilu prejmete potrditveni e-mail z vsemi podrobnostmi o oddanem naročilu.

  1. KORAK: NAROČILO ODDANO

V tem koraku so prikazani vse podrobnosti o vašem nakupu, ki si jih po potrebi lahko tudi natisnete.

 

NAČINI PLAČILA:

  • Po povzetju ob dostavi paketa.
  • S kreditno kartico Activa, MasterCard, Visa, Maestro, Diners,
  • Z nakazilom na TRR račun podjetja Okmal d.o.o po izdanem predračunu. Ob naročilu kupec po elektronski pošti prejme predračun, blago se kupcu odpremi po prejemu sredstev na račun prodajalca.
  • S PAYPAL računom 
  • Z LEYNPAY obročnim načinom plačila

 

Trgovina OKMAL kupcu izda račun na tretjem mediju z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. 

 

NAČIN DOSTAVE:

  • Po pošti za dostavo naročenega blaga v spletni trgovini OKMAL  skrbi naš pogodben partner GLS d.o.o. Vsa naročila bodo po prejemu plačila odpremljena še isti ali najkasneje naslednji delovni dan v primeru, da je blago pri nas na zalogi. Ob sobotah, nedeljah in prazniki odpremljanje blaga ne izvajamo. V primeru, da blago ni na zalogi vas v najkrajšem času obvestimo o možnostih dobave, kot je navedeno v pogojih dobave.
  • Osebni prevzem je možen v naši trgovini OKMAL, Celovška cesta 172, 1000 Ljubljana, v primeru, da izberete to opcijo med naročilom.
    Izberete lahko med plačilom po predračunu in s kreditno kartico.

 

STROŠKI DOSTAVE:

Slovenija

  • Dostava je za vsa naročila nad 100,00€ brezplačna
  • Stroški dostave pri naročilih nižjih od 100,00€ pa znašajo  5 EUR  in so enotni za celotno Slovenijo.

Države članice EU

  • Dostava je za vsa naročila nad 850,00€ brezplačna
  • Stroški dostave pri naročilih nižjih od 850,00€  znašajo  10,00€  in so enotni za dostavo v vse države članice EU.

V ostale države blago pošiljamo samo po predhodnem dogovoru.

 

ZALOGA IN DOBAVA:

V spletni trgovini OKMAL ponujamo artikle, ki so na zalogi pri nas ali pri samem dobavitelju oziroma proizvajalcu. Če je artikel pri nas na zalogi, se pod opcijo artikla, ki ste jo izbrali izpiše «Artikel bo pripravljen za pošiljanje v 1-3 delovnih dneh«, kar pomeni, da bo artikel odpremljen na vaš naslov v naslednjih treh (3) delovnih dneh.

 

KODA ZA POPUST:

V kolikor imate kodo za popust ali kodo bona jo lahko vnesete in kliknete na »Uporabi kodo«. Če še niste registrirani uporabnik na tem koraku vnesete tudi kontaktne podatke za račun in naslov za dostavo. V zavihku lahko izberete možnost vnosa kontaktnih podatkov za fizične ali pravne osebe. Za nadaljevanje nakupa kliknite na gumb »Nadaljuj«.

 

VRAČILO BLAGA:

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga iz kakršnegakoli razloga blago vrne. To stori tako, da podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@okmal.si. Obrazec za odstop od pogodbe najdete TUKAJ. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Blago mora biti nepoškodovano in nerabljeno v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija naročila. Ponudnik vrne celotno kupnino (brez poštnine) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

 

VRAČILO BLAGA KOT REKLAMACIJA:

V primeru da kupljeno blago v spletni trgovini OKMAL ne ustreza lastnostim, ki jih je obljubil prodajalec ali če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, lahko kupec blago reklamira. Obrazec za reklamacijo najdete TUKAJ.

 

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK:

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije oziroma podjetju GLS Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

STVARNA NAPAKA:

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh (2) letih od odkritja napake, podjetje pa se je dolžno na reklamacijo odzvati v 8 dneh.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga najdete TUKAJ.

 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

GARANCIJA:

Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače.

 

PRITOŽBE IN SPORI:

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika, ki je razviden na spletni strani ponudnika.

 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV:

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z načeli zakona o varovanju osebnih podatkov ZVOP.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in obveščanju o akcijskih ponudbah ter novostih. Prodajalec se zavezuje, da vaših osebnih podatkov ne bo posredoval tretji osebi brez vašega predhodnega in izrecnega dovoljenja.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV:

Skladno z zakonskimi normativi Okmal d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Elektronska povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov

Okmal d.o.o., kot ponudnik blaga in storitev ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?